maanantai 20. marraskuuta 2017

Aloituspostaus


Oon 22 vuotias oululainen (mutta kotoisin Kuusamosta) ja tää on mun eka blogi. Julkaisen näin aluksi hieman tietoa itsestäni, mutta tarkoitus olisi ainakin kertoa teille mun sairastelusta. Blogin nimi tulee juuri siitä. Oon ollut elinsiirrossa +6 vuotta sitten (helmikuussa täyttyy 7 vuotta) ja nyt sairastan syöpää, Burkittin lymfoomaa. Aion myös julkaista joitakin ajatuksiani, mitä tämän sairastelun aikana on tullut. Katsotaan mitä tästä tulee...

Valmistuin merkonomiksi 2016 keväällä. Harrastan cosplayta (allaoleva kuva on 2017 Animeconista), piirtämistä, lukemista ja kirjoittamista. Kirjoitan paljon mun ajatuksia ylös ja haluaisin nyt päästä jakamaan niitä isommallekin yleisölle. Toivon että blogi antaisi jollekin toiselle voimaa tai rohkeutta "tulla kaapista" sairautensa kanssa ja kertoa siitä, tukijoukko on aina hyväksi. En mä yksin oisi näin vahva ihminen. Ilman mun tukijoukkoa en pärjäisi näin hyvin. Blogi tulee varmaan käsittelee myös niitä mun heikkoja hetkiä. Mut mä tiiän et luovuttaminen ei oo ikinä vaihtoehto, toivottavasti ei myöskään teidän. Koska jossain vaiheessa kaikki muuttuu paremmaksi. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

2019

Odotin 2018 vuodelta enemmän, mutta onneksi loppuvuotta kohti elämä on parantunut. Huonoimmat hetket vuoden aikana oli kolmen kuukauden f...